SÖNDAG

Bild på min fina tjej!
 
 
God kväll/natt på er! 
Igår var det en helt underbar dag allt va super mysigt!
Först så gick jag och Tyra upp vid ca 12 tiden och vi slappade bara sen så drog vi till Partille Ridklubb, jag fotade en massor med bilder dock inte på alla så vill nån ha bilder är det bara att fråga. Hoppningen höll på till ca 15:00 sen så släppte vi av Tyra hemma hos henne, jag och mamma åkte vidare till Mio för vi ska kolla på en ny soffa till den nya lägenheten. Jag blev svinhungrig så vi drog till Paprika och köpte med oss sallad hem. Lite senare mot kvällen så kom Tyra hem till mig och sen så gick vi Hampus och Adde och Anton var redan där när vi kom. Vi bara degade typ kollade på tv och aa slappade. Vid 11 så drog jag och Tyra hem, vi blev hungriga igen så vi bestämde oss för att göra pannkakor när vi kom hem. Det var dock Tyra som gjorde det inte jag haha hon är bättre på det. Sen har vi för mestadels slappat fram till nu, men nu ska vi nana! 
Vi hörs imorgon!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback