Morgonpigga

 
                     
     Hallon Smoothie super gott :) 
 
God morgon alla fina människor! 
Detta blir mit första inlägg på denna bloggen, här kommer du att kunna läsa om allt möjligt. Tänkte att jag kunde berätta lite om mig själv lite snabbt.
Jag är en tjej på 14 vintrar som heter Evelina, just nu så bor jag i Partille men i November så flyttar vi till Haga i Göteborg. Mina intressen är ridning, mat såklart, kompisar, fota samt blogga och att röra på sig när jag orkar (springa typ). 
Jag rider på ett stall som ligger i Hindås där jag har fått äran att hyra/rida in en C-ponny som heter Lollipop. Hon är den gulligaste 5 åringen, hon är väldigt väldigt söt och allt bra som man kan tänka sig. Jag kan inte skriva så mycket info om henne nu då jag inte har ridit henne innan, hon har bara blivit sutten på och skrittat. Några dagar framåt så kommer jag kunna skriva mer om henne men jag vet bara typ hennes "grunder"
 
Mina planer för idag är att jag och Tyra (min bästavän) ska åka till Hindås och vi ska rida våra ponnys, blir första gången som jag rider henne idag. Jag tar självklart med mig kameran så det kanske kommer en bildbomb lite senare ikväll, kommer hem ganska sent idag antar jag. Vi får se lite vad som händer idag förutom stallet då.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback