MIN DAG

 
 
God kväll!
Denna dagen har bara gått väldigt fort, vilket inte jag gillar. 
Imorse så gick jag och Tyra upp vid 07:15 men vi började 09:30. Vi hade en jätte mycig morgon fixade oss och så fick jag ha lite kvalitéts tid med henne. Innan skolan så gick vi ut och fotade lite höst bilder, vissa blev jätte fina och vissa blev inte riktigt lika fina hehe.... Men sen gick vi till skolan och denna dagen har bara varit jätte konstig i skolan så hoppas att morgondagen blir bättre. Efter skolan så tog jag bussen till stallet och jag tog hand om Lolli borstade henne och myste med henne. Sen tog jag ner henne i paddocken och gick med henne över bommar och hon lyssnade bra men hon är ju trots allt lite envis. 
Jag tog 18:01 bussen hem och hoppade ner i ett bad så fort jag kunde, tyckte det va jätte kallt ute idag.. 
Just nu så sitter jag i Skype med Tyra men hon har somnat som vanligt. haha sötisen! 
Imorgon innan skolan så tänkte jag att jag skulle slänga in ett inlägg vad som kommer hända. 
Nu är det dags för min kvälls rutin så vi hör imon :) 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback