TILLBAKA IGEN

Hej på er!
Just nu så tänkte jag lira lite GTA sen så får jag se vad som händer och ni kommer få veta det senare. Under alla dessa dagar så har jag träffat kompisar, ridit och packat typ. 
För mig och Lollipop så går det verkligen framåt och jag är så himla glad att jag har fått denna möjligheten, jag har redan ridit henne med sadel och hon är väldigt posetiv till allt vi gör. 
Vadå packa?
Jo det är nämnligen såhär för er som inte vet att jag flyttar den 14 November till Haga, till våran nya lägenhet! Det kommer bli så himla skönt att komma in till stan. Så hemma hos oss nu är det flytt kartonger överallt och typ rena rama kaoset. 
Men det får det gärna vara så länge vi flyttar så är jag nöjd. 
Vi hörs sen kram!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback